Thursday, April 30, 2009

Soooo.

Well, then.


Everybody get an education yesterday? I thought you might.
And I, who knew it was coming, was still amazed to see body parts had to be blurred out, on daytime tv.

sigh. Sign of the times, I guess. Remember when Rob and Laura Petrie had twin beds?

Now I've had a lot of time to get used to this, and once I accepted the fact that there wasn't a darn thing I could do about that first segment being on the show (I tried, I tried), it became sort of funny.

You have to laugh at life. It'll kill you if you don't.
And I'm a laugher. Ask anyone.

So if you're still horribly offended by the fact that Frenchboro and The Ranch shared Oprah's attention, give it some time.
Around these parts, we've begun to joke about it. 
(ok, ok, you know me well. We've been cracking wise for some time. But we're beginning to do it publicly!)

And so, in the interest of commemorating the event, to remember the fun we had putting this show together, to memorialize the party at my house where I squeezed 31 people where four feel squashed, The Big Guy is making me a sign for the house:

The Lobstah Ranch.

Yeah, Baby!
And if the price of lobsters goes down to 2 bucks a pound again this year, The Big Guy is going on the menu at giveaway prices!

Now let me show you what I delivered today.

Because, on Frenchboro, you never know what will come in the mail!

100_8011
No, not Rob! In the box!


100_8012
Hmmm, what IS that?


100_8014
Baby chicks!

Donny got baby chickens! Rob couldn't wait to pass them off to me; he endured an hour of peeping on the ferry ride across!

I totally want a chicken now.
Just one.


6 comments:

  1. I just watched the episode! You're famous. :) That looks like a wonderful place to live. Beautiful!

    ReplyDelete
  2. So I can mail live chicks but not liquids or flammables. Interesting.

    ReplyDelete
  3. I didn't get to watch the broadcast but I saw the shorts on the web site and they were great. Your town looks wonderful and I like your new header too. :-)

    ReplyDelete
  4. BTW, I had chicks ONCE. . . They are not all that cute when they grow, and do you really want to be the one to cook them? When I had to cook them, I only pretended to eat them. There is just something about eating an animal you've raised that doesn't work for me.

    ReplyDelete
  5. Lobstah Ranch LOL!

    Everytime I read ur blog now I can hear your voice!

    I want to do chickens, but only for the eggs, I don't think I could eat something I looked in the eye!

    ReplyDelete
  6. Saw your show! It was fun to finally see who is on the other end of this post. Also, I have been sooooooooooooooooooooo curious about that one-room schoolhouse thing but too afraid to ask how it works.

    ReplyDelete